Bc. Sára Ondrášová

Diplomová práce

Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu

The Impact of Photography on Customer Deciding Process on E-shop
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem fotografie na rozhodování zákazníka na e-shopu. Zaměřuje se konkrétně na faktory ovlivňující percepci fotografie v kontextu s rozhodovacím procesem návštěvníka e-shopu. Teoretická část práce je naplněna informacemi z oblasti marketingu, spotřebního chování a reklamní fotografie. Praktická část práce zahrnuje provedení dvou výzkumů - dotazníkového šetření a individuálních …více
Abstract:
ABSTRACT This Master's thesis deals with the photography influence on decision-makion of the customer in the e-shop. It is specifically focused on the factors influencing the perception of the photo in the context of the decision-making process of the e-shop visitor. The theoretical part of the work is filled with information from the field of marketing, consumer behavior and advertising photography …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ondrášová, Sára. Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe