Barbora Kohoutová
Bachelor's thesis
Trendy marketingové komunikace
Trends in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na trendy marketingové komunikace a analýzu aktuálně používaných nástrojů komunikačního mixu v podniku, který se zabývá prodejem profesionální vlasové kosmetiky. Teoretická část obsahuje popis marketingového prostředí, vymezení analýz podniku, segmentaci trhu, marketingový mix a marketingovou komunikaci a s ní spojené komunikační modely a nástroje marketingové komunikace …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on trends in marketing communication and analysis of currently used tools of the communication mix in a company that deals with the sale of professional hair cosmetics. The theoretical part contains a description of the marketing environment, definition of company analyses, market segmentation, marketing mix and marketing communication and related communication models …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará