Barbora Kohoutová

Bachelor's thesis

Trendy marketingové komunikace

Trends in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na trendy marketingové komunikace a analýzu aktuálně používaných nástrojů komunikačního mixu v podniku, který se zabývá prodejem profesionální vlasové kosmetiky. Teoretická část obsahuje popis marketingového prostředí, vymezení analýz podniku, segmentaci trhu, marketingový mix a marketingovou komunikaci a s ní spojené komunikační modely a nástroje marketingové komunikace …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on trends in marketing communication and analysis of currently used tools of the communication mix in a company that deals with the sale of professional hair cosmetics. The theoretical part contains a description of the marketing environment, definition of company analyses, market segmentation, marketing mix and marketing communication and related communication models …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON