Barbora Kohoutová

Bachelor's thesis

Trendy marketingové komunikace

Trends in marketing communication
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na trendy marketingové komunikace a analýzu aktuálně používaných nástrojů komunikačního mixu v podniku, který se zabývá prodejem profesionální vlasové kosmetiky. Teoretická část obsahuje popis marketingového prostředí, vymezení analýz podniku, segmentaci trhu, marketingový mix a marketingovou komunikaci a s ní spojené komunikační modely a nástroje marketingové komunikace …viac
Abstract:
The bachelor thesis is focused on trends in marketing communication and analysis of currently used tools of the communication mix in a company that deals with the sale of professional hair cosmetics. The theoretical part contains a description of the marketing environment, definition of company analyses, market segmentation, marketing mix and marketing communication and related communication models …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON