Bc. Kavka Kavka

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace společnosti Kaufland

Marketing communication of Kaufland
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací maloobchodní společnosti Kaufland. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Kaufland a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. V teoretické části se tato práce zabývá popisem marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu s následným popisem jejich dílčích nástrojů. V praktické části následuje bližší seznámení s …more
Abstract:
This work deals with marketing communication of the retail company Kaufland. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of Kaufland and suggest possible improvements in this area. In the theoretical part, this work deals with the description of the marketing mix and marketing communication mix with a subsequent description of their sub-tools. In the practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné