Bc. Kavka Kavka

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Kaufland

Marketing communication of Kaufland
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací maloobchodní společnosti Kaufland. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Kaufland a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. V teoretické části se tato práce zabývá popisem marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu s následným popisem jejich dílčích nástrojů. V praktické části následuje bližší seznámení s …více
Abstract:
This work deals with marketing communication of the retail company Kaufland. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of Kaufland and suggest possible improvements in this area. In the theoretical part, this work deals with the description of the marketing mix and marketing communication mix with a subsequent description of their sub-tools. In the practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/vfups/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné