Bc. Nikola Adolfová

Bakalářská práce

Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"

Influences on customer decision in online shopping
Anotace:
Tato bakalářská práce vyhodnocuje vlivy zjištěné marketingovým výzkumem, které působí na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu. Ukázalo se, že těmito vlivy jsou cena, sleva, reklama, kvalita, rychlost a cena dodání. Dále se ukázalo, že mezi ty nejsilnější vlivy patří kvalita, cena, doba dodání zboží a recenze.
Abstract:
This bachelor thesis evaluates the influences of marketing research which affect customer decisions when they shopping on internet. It turned out that the influences are price, discount, advertising, quality, speed and price delivery. It also turned out that the strongest influences are quality, price, delivery time and reviews.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.