Evaluation of the impact of social media in an organization – B.Sc. Cynthia Echendu
B.Sc. Cynthia Echendu
Diplomová práce
Evaluation of the impact of social media in an organization
Abstract:
Social media has increasingly become a source of information for tech-savvy individuals hence the reason why organizations exploit its growth as a good source of marketing. This study gives an overview of why the use of social media platforms is beneficial to an organization with a focus on Faculty of Economics and Management, Czech University of Life Science. Through illustrative research of the target …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Digital Marketing: The use and development in Nigeria
Femi Micheal Awolesi -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
Sokagnna Tiv
Název
Vložil
Vloženo
Práva