Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma – Mgr. Saida Teuvazhukova
Mgr. Saida Teuvazhukova
Bakalářská práce
Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma
Russian Web Advertising and PR in the Sphere of Tourism
Abstract:
The present study deals with Russian web advertising and PR in the sphere of tourism as an instruments for promoting products of travel agencies and companies on Russian websites.Abstract:
Práce zkoumá ruskou internetovou reklamu a PR ve sféře cestovního ruchu jako nástroje propagace produktů cestovních agentur a kanceláří na ruském internetu.
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xfkhi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Reklama na internetu
Matěj Braborec -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
The language of advertising in international tourism
Denisa BARIŠOVÁ -
Komplexní analýza propagačních textů pro cestovní ruch
Andrea Baslová -
Význam sociálních sítí v oblasti cestovního ruchu
Lucie Štrynclová