Komunikace při utváření podnikové identity – Bc. Veronika Kostolná
Bc. Veronika Kostolná
Diplomová práce
Komunikace při utváření podnikové identity
The Communication of formation corporate identity
Anotace:
V diplomové práci se věnuji problematice komunikace jako významné složce podnikové identity a celkového úspěšného fungování firmy. Zabývám se teoretickými východisky interpersonální komunikace, komunikace ve vztahu k marketingovému komunikačnímu mixu a zároveň sleduji tento důležitý prvek integrace firemní komunikace v souvislosti s podnikovou identitou. Na tento teoretický úvod do problematiky navazuje …víceAbstract:
In my diploma thesis I deal with issues of communication as an important part of corporate identity and overall successful operation of the company. I deal with theoretical bases of interpersonal communication, communication in a relation to the marketing communication mix, and also pursuing this important element of integration the corporate communication in a connection with the corporate identity …víceKlíčová slova
Interpersonální komunikace interkulturní komunikace marketingová komunikace marketingový mix komunikační mix integrovaná marketingová komunikace podniková identita firemní filozofie firemní osobnost firemní kultura firemní design firemní komunikace společenská odpovědnost stakeholders Interpersonal Communication Intercultural Communication Marketing Communications Marketing Mix Communication Mix Integrated Marketing Communications Corporate Identity Corporate Philosophy Corporate Personality Corporate Culture Corporate Design Corporate Communications Social Responsibility
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q38ti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček