1. Teoretická část: Narativní prostředky formátu webisodes a možnosti internetového virálního šíření 2. Praktická část: Internetový seriál "Bikdýl" – BcA. Martin JŮZA
BcA. Martin JŮZA
Master's thesis
1. Teoretická část: Narativní prostředky formátu webisodes a možnosti internetového virálního šíření 2. Praktická část: Internetový seriál "Bikdýl"
1. Theoretical part: Narrative means of a webisodes format and possibilities of an internet viral spreading 2. Practical part: "Bikdýl" web-series
Anotácia:
Tématem mé teoretické práce je internetový seriál, tzv. formát webisodes. Fenomén internetové generace nultých až desátých let 20. století, jenž je podmíněn zvyšující se přístupností vysokorychlostního připojení, popularitou videoserverů typu YouTube.com, které dovolují jednoduše uživatelům sdílet svá videa, a přístupnosti technologií digitálního záznamu. Tato část práce je úzce propojená s mou praktickou …viacAbstract:
The topic of my theoretical thesis is a series made for the Internet platform - web series. It's an audiovisual form of the 00's a 10's of 21st century's internet generation which is contigent on a growing accessibility of a broadband internet connection, rising popularity of on-line video sharing servers like YouTube.com and availability of technologies for digital image recording. This part of thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zverejniť od: 14. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JŮZA, Martin. \textit{1. Teoretická část: Narativní prostředky formátu webisodes a možnosti internetového virálního šíření 2. Praktická část: Internetový seriál ''Bikdýl''}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/552zux/.
Jak správně citovat práci
JŮZA, Martin. 1. Teoretická část: Narativní prostředky formátu webisodes a možnosti internetového virálního šíření 2. Praktická část: Internetový seriál "Bikdýl". Zlín, 2013. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Úspěšné virální video pro neziskovou organizaci v ČR
Stanislav Adámek