Posouzení marketingové strategie společnosti EF – Bc. Natalie Pryček
Bc. Natalie Pryček
Diplomová práce
Posouzení marketingové strategie společnosti EF
Assessment of Education First’s marketing strategy
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza marketingové strategie a následně konkrétně zvoleného segmentu marketingové komunikace společnosti EF Education First. Empirická část práce zahrnuje dotazníkové šetření zákazníků, hloubkový rozhovor s jedním ze zaměstnanců dané společnosti, dále pak SWOT analýzu, kritickou analýzu webových stránek, Instagramového profilu a jednoho z propagačních materiálů, konkrétně …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the analysis of marketing communication of the company EF Education First. The empirical part includes customers survey and in-depth interview with the Colombian ambassador of the Education First. It also includes the SWOT analysis, critical analysis of websites, Instagram profile and a newsletter. Based on the collected data, several suggestions for improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jana Mužíková, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Novotná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva