Posouzení marketingové strategie společnosti EF – Bc. Natalie Pryček
Bc. Natalie Pryček
Master's thesis
Posouzení marketingové strategie společnosti EF
Assessment of Education First’s marketing strategy
Abstract:
Tématem této diplomové práce je analýza marketingové strategie a následně konkrétně zvoleného segmentu marketingové komunikace společnosti EF Education First. Empirická část práce zahrnuje dotazníkové šetření zákazníků, hloubkový rozhovor s jedním ze zaměstnanců dané společnosti, dále pak SWOT analýzu, kritickou analýzu webových stránek, Instagramového profilu a jednoho z propagačních materiálů, konkrétně …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is the analysis of marketing communication of the company EF Education First. The empirical part includes customers survey and in-depth interview with the Colombian ambassador of the Education First. It also includes the SWOT analysis, critical analysis of websites, Instagram profile and a newsletter. Based on the collected data, several suggestions for improvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2023
- Supervisor: Mgr. Jana Mužíková, Ph.D.
- Reader: Kateřina Novotná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRYČEK, Natalie. \textit{Posouzení marketingové strategie společnosti EF}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/555prp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights