Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE – Jan HRON
Jan HRON
Master's thesis
Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE
The marketing strategy of non-profit organisation Diakonie ČCE
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové strategie chráněného pracoviště čajovny Hóra, společně se zaměřením na zkvalitnění a rozšíření svých služeb, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti tohoto zařízení. Podkladem pro rozhodování je aplikace základních marketingových nástrojů a dotazníkové šetření, které bude probíhat na zákaznících přímo v prostorách čajovny i široké veřejnosti v Litoměřicích …viacAbstract:
The thesis is focused on an analysis of contemporary marketing strategy of sheltered workplace tearoom "Hóra" with a focus on the improving and the expansion of its services, leading to an increase in attendance of this place. The basis for a decision is built by the application of basic marketing tools and a survey, which will be performed on the customer´s directly in the tearoom and on the general …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRON, Jan. \textit{Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/5667u8/.
Jak správně citovat práci
HRON, Jan. Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová