Samuel Fürst

Bachelor's thesis

Tvorba marketingového plánu pro fotbalový tým SK Slavia Praha

Creating a marketing plan for SK Slavia Praha
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je teoretický souhrn marketingového plánu v teoretické části. V praktické části bude rozepsán marketingový plán, který aplikuje fotbalový tým SK Slavia Praha a informace budou poskytnuty přímo z marketingového oddělení klubu. Návrhová část se bude zabývat autorovým pohledem na aplikovaný marketingový plán a jeho poznatky na jeho zlepšení.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to summarize the marketing plan in the theoretical part. In the practical part, the marketing plan will be described, which is applied by the football team SK Slavia Prague and the information will be provided directly from the marketing department of the club. The design part will deal with the author's view of the applied marketing plan and his findings for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Reader: Ondřej Benda, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON