Úloha autority a princíp partnerstva pri tvorbe choreografického diela – Mário Radačovský
Mário Radačovský
Bakalářská práce
Úloha autority a princíp partnerstva pri tvorbe choreografického diela
The role of authority and form of partnership during creation of new choreographic dance piece
Anotace:
V našom tanečnom umení je veľmi dôležité ak sa môžeme stretnúť s osobnosťami, ktoré ovplyvnia náš život natoľko či už pozitívne alebo negatívne ,že si tento ich odkaz nesieme celým naším umeleckým životom.Princíp autority ktorá nás denne formuje ,ale aj partnerstva bez ktorého by to celé zrejme nebolo ani možné .Určitá forma partnerstva je viac ako potrebná v našom veľmi náročnom povolaní. Napriek …víceAbstract:
In our dance life its very important that we meet time to time people who are so incredibly influencetial to us ether positive or negative ways. Some of them are able to influence us so much that we keep this impact which they have made on us for ever.Role of autority and partnership between these two elements is crucial.Its has impact on everyday of our working life.I ca not imagine what can happen …víceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedoucí: Helena KAZÁROVÁ
- Oponent: Daniel WIESNER
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 11. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Taneční umění / Choreografie
Práce na příbuzné téma
-
Estetika a kritický rámec pro klasický tanec
Michaela Hanzlíková -
Česko-ruská slovní zásoba v tematické oblasti "ruský folklor a lidový tanec"
Karina Medviďová -
Současné pohledy na společenský tanec (Série publicistických rozhovorů)
Elizabeth Wagebaertová -
Integrovaný tematický celek na téma Společenský tanec pro 3. ročník základní školy
Tereza Pečinková -
Cesta k objevování sebe: Extatický tanec jako nástroj seberozvoje prostřednictvím kreativního prožitku
Lucie Dvořáková -
Remediace tanečního umění novými médii: počítačem generovaný tanec
Taliya Tazeeva -
Tanec ve výuce na 1. stupni ZŠ
Tereza Petrović -
Tanec smrti M. J. Rentze
Aneta Moslerová