Regionální diferenciace v úrovni rozvoje malého a středního podnikání v ČR – Michaela Podzemská
Michaela Podzemská
Diplomová práce
Regionální diferenciace v úrovni rozvoje malého a středního podnikání v ČR
Regional Differentiation in the Level of Development of Small and Medium-Scale Businesses in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem diplomové práce Regionální diferenciace v úrovni rozvoje malého a středního podnikání v České republice je vymezení, zhodnocení a analýza faktorů rozvoje, které na jednotlivých úrovních veřejné správy ovlivňují rozvoj malého a středního podnikání v ČR. Analýza faktorů rozvoje podnikání je podrobněji zachycena u čtyř krajů, které reprezentují specifický typ regionu. Předmětem analýzy je region …víceAbstract:
The subject of the dissertation 'Regional Differentiation in the Level of Development of Small and Medium-Scale Businesses in the Czech Republic' is the definition, evaluation and analysis of those development factors that influence the development of small and medium-scale businesses in the Czech Republic at different levels of public administration. The factor analysis focuses on four regions which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29916
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: René Wokoun
- Oponent: Marian Piecha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29916
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Regionální studia
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek