Bc. Gelatková Gelatková

Bakalářská práce

Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz

Segmentation of e-shop customers www.tiktakhodinky.cz
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je projít procesem segmentace s důrazem na identifikaci klíčových segmentů pro následný positioning. V teoretické části bude popsáno, co znamená segmentace trhu a čím se zabývá. Dále budou popsána specifika využití segmentace trhu, například při plánování reklamních kampaní, které cílí na určitý druh zákazníků. Budou definovány běžné faktory segmentace a segmentační kritéria …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to go through the process of segmentation with emphasis on the identification of key segments for subsequent positioning. The theoretical part will describe what market segmentation means and what it deals with. Next, the specifics of the use of market segmentation will be described, for example when planning advertising campaigns that target at certain type of customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ncggq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné