Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz – Bc. Gelatková Gelatková
Bc. Gelatková Gelatková
Bakalářská práce
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Segmentation of e-shop customers www.tiktakhodinky.cz
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je projít procesem segmentace s důrazem na identifikaci klíčových segmentů pro následný positioning. V teoretické části bude popsáno, co znamená segmentace trhu a čím se zabývá. Dále budou popsána specifika využití segmentace trhu, například při plánování reklamních kampaní, které cílí na určitý druh zákazníků. Budou definovány běžné faktory segmentace a segmentační kritéria …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to go through the process of segmentation with emphasis on the identification of key segments for subsequent positioning. The theoretical part will describe what market segmentation means and what it deals with. Next, the specifics of the use of market segmentation will be described, for example when planning advertising campaigns that target at certain type of customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ncggq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková