Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz – Bc. Gelatková Gelatková
Bc. Gelatková Gelatková
Bachelor's thesis
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Segmentation of e-shop customers www.tiktakhodinky.cz
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je projít procesem segmentace s důrazem na identifikaci klíčových segmentů pro následný positioning. V teoretické části bude popsáno, co znamená segmentace trhu a čím se zabývá. Dále budou popsána specifika využití segmentace trhu, například při plánování reklamních kampaní, které cílí na určitý druh zákazníků. Budou definovány běžné faktory segmentace a segmentační kritéria …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to go through the process of segmentation with emphasis on the identification of key segments for subsequent positioning. The theoretical part will describe what market segmentation means and what it deals with. Next, the specifics of the use of market segmentation will be described, for example when planning advertising campaigns that target at certain type of customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ncggq/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GELATKOVÁ, Gelatková. \textit{Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/57olk5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková