Využití prvků moderní gymnastiky ve výuce tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ – Mgr. Klára Mahdalíková
Mgr. Klára Mahdalíková
Diplomová práce
Využití prvků moderní gymnastiky ve výuce tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Use of elements of rhythmic gymnastics in physical education at primary school.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o možnostech využití moderní gymnastiky při výuce tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku. Cílem práce bylo vytvořit metodickou příručku se sborníkem sestav moderní gymnastiky pro učitele 1. stupně základní školy, které mohou využít při výuce. Teoretická části zahrnuje: charakteristiku mladšího školního věku, základní charakteristiku moderní gymnastiky, cvičení s náčiním …víceAbstract:
Diploma thesis discusses the possibilities of using rhythmic gymnastics in teaching physical education in primary school children. The aim was to create a methodological handbook with routines of rhythmic gymnastics for primary school teachers which can be used in teaching. The theoretical part includes: the characteristics of primary school age, the basic characterisics of rhythmic gymnastics, exercises …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vfiwj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Hana Šeráková, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Hana Janošková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Developing a guidline for Sri Lankan primary school teachers to support children with ADHD traits
Kanchana Rukmali Menikdiwela -
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová