Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga – Daniela CHMELOVÁ
Daniela CHMELOVÁ
Bachelor's thesis
Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga
Support measures used in inclusive education in elementary school with focus on work of teatcher´s assistant.
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá podpůrnými opatřeními využívanými v inkluzivním vzdělávání na základní škole. Zaměřuje se na práci asistenta pedagoga s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Bakalářská práce je tvořena ze dvou hlavních částí - teoretických východisek a praktické části. V rámci teoretických východisek vymezuje na podkladě odborných zdrojů a školské legislativy koncept inkluze …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with support measures used in inclusive education at elementary schools. The main focus of the thesis is on the work of the assistant teacher with students with special educational needs. The thesis consists of two parts, the theoretical background and the practical part. The theoretical background defines the concept of inclusion, system of support measures, counselling institutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHMELOVÁ, Daniela. \textit{Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/58kxyz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHMELOVÁ, Daniela. Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education - preceptorship / Special Education - preceptorship
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/4/2022