Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření – Anežka Součková
Anežka Součková
Bakalářská práce
Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Anotace:
Bakalářská práce s tématem Analýza komunikace sociální kampaně proti kouření pojednává o zkoumání rozdílnosti v použitých komunikačních prostředcích s veřejností. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení pojmů souvisejících se sociálními kampaněmi, role tabáku v marketingu a legislativa spojená s tabákovou reklamou. V praktické části jsou …víceAbstract:
Bachelor thesis The analysis of communication of social campaigns against smoking deals with exploring differences in the used means of communication with the public. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused on explaining the concepts related to social campaigns, the role of tobacco marketing and legislation related to tobacco advertising. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24311
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24311
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Sociální a etický audit ve společnosti a interní komunikace
Martina Kubínová -
The Essential elements for creating a successful social media campaign
Karina Faizova -
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Barbora Horanská -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel