Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření – Anežka Součková
Anežka Součková
Bachelor's thesis
Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Abstract:
Bakalářská práce s tématem Analýza komunikace sociální kampaně proti kouření pojednává o zkoumání rozdílnosti v použitých komunikačních prostředcích s veřejností. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení pojmů souvisejících se sociálními kampaněmi, role tabáku v marketingu a legislativa spojená s tabákovou reklamou. V praktické části jsou …moreAbstract:
Bachelor thesis The analysis of communication of social campaigns against smoking deals with exploring differences in the used means of communication with the public. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused on explaining the concepts related to social campaigns, the role of tobacco marketing and legislation related to tobacco advertising. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24311
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2011
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Markéta Procházková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24311
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Sociální a etický audit ve společnosti a interní komunikace
Martina Kubínová -
The Essential elements for creating a successful social media campaign
Karina Faizova -
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Barbora Horanská -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel