Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS – Bc. Ondřej Vojík
Bc. Ondřej Vojík
Bachelor's thesis
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
The Script and Realization of propagation viral video for marketing communication of VŠFS
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou virálního marketingu, zejména pak virálním videem. Důraz je kladen především na oblast šíření virálního videa v prostředí internetu. Teoretická část informuje o typech virálního marketingu a jeho historii. Praktickým výstupem jsou seedingová strategie a technický scénář použitelné jako možný návod pro následnou realizaci virálního videa zaměřeného na propagaci …moreAbstract:
The Thesis concentrates on the issue of viral marketing, particularly viral video. Emphasis is placed primarily on the spread of viral videos on the Internet. The theoretical part informs about the types of viral marketing and its history. The practical output is seeding strategy and technical script as a possible useful guidance for the subsequent implementation of a viral video aimed at promoting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hmp0n/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJÍK, Ondřej. \textit{Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/595ktz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel