Lukáš Maytner

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing Communication of a chosen company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a strategii vybrané společnosti v České republice. Cílem je provést analýzu současné marketingové komunikace, navrhnout konkrétní kroky a doporučení, které bude možné aplikovat v praxi. Dále optimalizovat webovou stránku společnosti s cílem zlepšit uživatelskou přívětivost. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum na potenciálních zákaznících …více
Abstract:
This final thesis is focused on marketing communication and strategy of a chosen company in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyze current marketing communication, propose specific steps and recommendations that can be applied in practice. Furthermore, to optimize the company's website to improve user-friendliness. The practical part includes quantitative research on potential customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Barbora Šaldová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90377