Marketingová komunikace vybrané společnosti – Lukáš Maytner
Lukáš Maytner
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing Communication of a chosen company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a strategii vybrané společnosti v České republice. Cílem je provést analýzu současné marketingové komunikace, navrhnout konkrétní kroky a doporučení, které bude možné aplikovat v praxi. Dále optimalizovat webovou stránku společnosti s cílem zlepšit uživatelskou přívětivost. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum na potenciálních zákaznících …víceAbstract:
This final thesis is focused on marketing communication and strategy of a chosen company in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyze current marketing communication, propose specific steps and recommendations that can be applied in practice. Furthermore, to optimize the company's website to improve user-friendliness. The practical part includes quantitative research on potential customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90377
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Barbora Šaldová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová