Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí – Bc. David Dohnal
Bc. David Dohnal
Diplomová práce
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
Implementation of tools and methods for establishing and developing relationship in the current environment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zpracování marketingové analýzy prostředí, a procesu řízení vztahů se zákazníky společnosti ooo, DŮM czech design galery. Práce je rozdělena na analytickou část, kde jsou podrobně popsány jednotlivé druhy analýz prostředí, proces STP - segmentace, targeting a positioning. Dále význam produktu a samotné fáze procesu řízení vztahu se zákazníky. Výsledková část, je zaměřena …víceAbstract:
The diplom thesis focuses on a performance of marketing analysis of the environment of ooo, DŮM czech design gallery. The thesis comprises a analytical part, which provides a detailed description of particular types of marketing environment analysis, proces STP – segmentation, targeting and positioning. Furthermore the importance of product and phases of customer relationship management itself. A resul …víceKlíčová slova
Cílová skupina hodnototvorný proces inovace komunikace konkurence marketingové analýzy prostředí Porterova analýza pěti sil positioning produkt řízení vztahů se zákazníky segmentace STEEP analýza SWOT analýza targeting zákazník communication competition customer customer relationship management inovation marketing environmental analysis Porter's five forces analysis product segmentation STEEP analysis SWOT analysis target group value creation process
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m8f82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane