Product placement ve filmu a jeho vývoj - teoretická práce Produkce filmu Kočky - praktická práce – BcA. Věra MÜHLDORFOVÁ
BcA. Věra MÜHLDORFOVÁ
Bakalářská práce
Product placement ve filmu a jeho vývoj - teoretická práce Produkce filmu Kočky - praktická práce
1. Teoretical part: Product placement in the film and its evolution 2. Practical part: Production of film Cats
Anotace:
Tématem mé teoretické bakalářské práce je product placement, jeho vývoj a celkové roze-brání problematiky umisťování výrobků do filmu, a to jak v Čechách, tak i v zahraničí. Zároveň se zabývám faktory, které product placement ovlivňují a snažím se nalézt ideální způsob zobrazení výrobku. Součástí práce jsou také typické značky, související legislativa a celkový souhrn informací pro snazší orientaci …víceAbstract:
The subject of my theoretical bachelor`s thesis is a product placement, its evolution and a general evaluation of the issues of product placement into the film, in the Czech Republic and also abroad. At the same time, I am considering the factors, that influence the product placement and I am trying to find an ideal way of displaying a product. The parts of my thesis are also the typical brand-names …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
13834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÜHLDORFOVÁ, Věra. \textit{Product placement ve filmu a jeho vývoj - teoretická práce Produkce filmu Kočky - praktická práce}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ah0ze/.
Jak správně citovat práci
MÜHLDORFOVÁ, Věra. Product placement ve filmu a jeho vývoj - teoretická práce Produkce filmu Kočky - praktická práce. Zlín, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Marek Král -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek