Multimediální prezentace organizace – Jan KUBINČIAK
Jan KUBINČIAK
Bakalářská práce
Multimediální prezentace organizace
Multimedia presentation of organization
Anotace:
Práce shrnuje poznatky z okruhů multimédií, jejich definice a využití v oblasti prezentace. Pro tyto účely shrnuje obecné zásady, které jsou stanoveny jako vhodné při návrhu a tvorbě prezentace. Stanovuje rámcově pravidla, která je třeba dodržet vzhledem k různým účelům a formám prezentací v organizaci. Nabyté znalosti jsou demonstrovány ve vzorové multimediální prezentaci vytvořené v aplikaci Adobe …víceAbstract:
This thesis summarize knowledge of the range of multimedia, their definition and use in presentations. For this purpose it prepares guidelines established as appropriate for designing and creating presentations. It lays down rules to be observed due to the different purposes and forms of presentation in the organization. The acquired knowledge is summarized in the model demonstrated a multimedia presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jelínek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBINČIAK, Jan. Multimediální prezentace organizace. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Přírodovědecká fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Webová prezentace 0+1 Type Foundry
Matúš Ďurčík -
Webová prezentace Ateliéru grafického designu a multimédií
Matúš Ďurčík -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová
Název
Vložil
Vloženo
Práva