Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y – Kateřina Bosáková
Kateřina Bosáková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y
Marketing Communication of the Těšín Theater Český Těšín towards the Y generation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace divadla vůči generaci Y. Nejprve se věnuje teoretickým poznatkům dané problematiky - divadlu, jeho propagaci a generaci Y. Dále popisuje základní charakteristiku vybraného divadla (Těšínské divadlo Český Těšín). Na základě získaných informací je definována marketingová komunikace organizace vůči generaci Y. V souladu s výsledky provedeného …moreAbstract:
The bachelor thesis is dealing with problems of the marketing communication of a theatre against generation Y. First the thesis determine theoretical knowledge of the problem areas - theatre, its propagation and generation Y. Then the thesis descibe basic characteristics of the selected theatre (Těšín Theatre). Based on the obtained information is defined marketing communication of the organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOSÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/5cgx5i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bosáková, Kateřina. Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Divadlo na hranici
Aneta Juščíková -
Kočovné divadlo včera a dnes
Tereza Těšínská -
Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko
David Vícha -
Návrh marketingové komunikace pro základní školu
Veronika Kotasová -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková -
Motivace zaměstnanců generace Y
Michaela Švachová -
Návrh komunikační strategie pro generace Y a Z na trhu práce
Soňa Kapusňáková