Alena MATOCHOVÁ

Bakalářská práce

Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.

Analysis of customer relationship management in XY Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti XY s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto po-znatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosa-vadní poznatky v oblasti péče o zákazníky. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost XY s.r.o. a provedla analýzu současných …více
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to evaluate the present situation of customer care at the company XY Ltd. as well as to find perfection and imperfection in this field and throught the gained knowledge suggest suitable solution for improvement. The theoretical part summarises present knowledge in the area of customer care. The practical part deals with the description of the company XY Ltd., …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 17344

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATOCHOVÁ, Alena. Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe