Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole – Mgr. Milada Vymazalová
Mgr. Milada Vymazalová
Diplomová práce
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Integration of Pupils with Specific Learning Disabilities at Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice a možnostech integrace žáků se zdravotním postižením v běžné základní škole. Charakterizuje zdravotní postižení. Vymezuje základní pojmy a definice, které souvisí s touto problematikou. Zaměřuje se na legislativní úpravu, podmínky a obsah vzdělávání žáků se zdravotním postižením.Abstract:
The diploma thesis deals with issues and means of integration of handicapped pupils in a standard elementary school. It describes a handicap and introduces basic notions and definitions related to the domain. Furthermore, it focuses on the legislation framework, conditions and contents of education of handicapped pupils.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rrvqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Role asistenta pedagoga v rámci realizace distanční výuky na základních školách
Hana Váňová -
Integrace žáka s Duchenneovou svalovou dystrofií do běžné základní školy
Martin Janošek