Bc. Adéla KONOPKOVÁ
Master's thesis
Řízení PR agentury
The management of a PR agency
Abstract:
První část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmu public relations, jejich historii a vývoj ve světě i u nás, popsány jsou zde i nástroje PR komunikace. Tato část se také stručně zabývá současným českým mediálním trhem, hodnocením PR aktivit a budoucími trendy v oboru public relations. Obsahem této části je také organizace a řízení, jež jsou typické pro malé firmy. Dále se zabývá vymezením pojmu …moreAbstract:
The primary objective of the thesis is to analyze the operation and management of the AC&C Public Relations agency and suggest changes possibly leading to higher efficiency. Within the thesis itself, I have mostly focused on the current organisational structure of the agency which I have selected to be the principal problem of its recent operation and source of potential future risks. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2009
Accessible from:: 11. 9. 2009
Identifier:
11784
Thesis defence
- Date of defence: 15. 10. 2009
- Supervisor: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONOPKOVÁ, Adéla. Řízení PR agentury. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Public Relations - Přínos pro management
Jana Kollátorová -
Public relations in the global organisations
Elena Babayan -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights