Návrh strategie marketingové komunikace pro Brněnské kulturní centrum – Bc. Kristýna Kurica
Bc. Kristýna Kurica
Master's thesis
Návrh strategie marketingové komunikace pro Brněnské kulturní centrum
Suggestion of marketing communication strategy for Brno cultural centre
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou integrace marketingové komunikace v reálném prostředí organizace Brněnského kulturního centra. Analyzuje vnitřní stav organizace, její komunikaci se širokou veřejností a hledá způsoby, jak zefektivnit vnitřní procesy, nastavit vnitřní marketingovou integraci a hledá nejefektivnější komunikační strategie.Abstract:
The diploma thesis deals with the integration of marketing communication in the real environment of Brno Cultural Centre organization. The thesis also analyzes the internal state of the organization and its communication with the general public and is looking for ways to achieve an effectiveness in internal processes, set up an internal marketing integration and is looking for the most effective communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d1fcv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová