Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitele – Markéta Křížová
Markéta Křížová
Bakalářská práce
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitele
Analysis of the Impact of Influencer Marketing on Consumers
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza vlivu současných influencerů v oboru fitness a lifestyle na sociálních sítích na spotřebitele. Cílem výzkumu bylo identifikování vlivu influencer marketingu na nákupní chování spotřebitelů a zjištění, jak je tento způsob reklamy vnímán ze strany zákazníků. Data byla shromážděna pomocí kvantitativního výzkumu formou internetového dotazování a následně zpracována …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the impact of influencer marketing on consumers. The aim of the research was to identify the impact of influencers in the field of fitness and lifestyle on consumers buying behaviour and determine how this method of advertising is perceived by customers. The data were collected by using online questionnaire survey method and subsequently processed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Management infuencer marketingu
Šimon Vojta -
Influencer marketing vybrané společnosti
Lucie Holíková -
Influencer marketing na Instagramu
Kamila Malá -
Placená spolupráce jako součást influencer marketingu
Barbora Hančlová -
Inovativní marketing subjektu cestovního ruchu
Karolína Zirmová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková