Člen rodiny jako asistent pedagoga – Barbora KOLKOPOVÁ PŘICHYSTALOVÁ
Barbora KOLKOPOVÁ PŘICHYSTALOVÁ
Diplomová práce
Člen rodiny jako asistent pedagoga
Teaching assistant as a member of the family
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výzkum, ve kterém je popsáno subjektivní vnímání člena rodiny jako asistenta pedagoga, dále postoje pedagogických pracovníků a speciálních pedagogů, působících ve školách. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se rodiny a její funkce, systém rané péče, specifika vzdělávání dětí se speciálními potřebami. Dále jsou vymezeny pojmy v oblasti osobní a pedagogické …víceAbstract:
The thesis focuses on research that describes the subjective perception of a family member as a teaching assistant, as well as the attitudes of teaching staff and special educators working in schools. The theoretical part defines the basic concepts related to the family and its function, the early care system, the specifics of education of children with special needs. Furthermore, the concepts of personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLKOPOVÁ PŘICHYSTALOVÁ, Barbora. Člen rodiny jako asistent pedagoga. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva