Komunikační strategie vybraných přepravních společností – Kristýna Zadáková
Kristýna Zadáková
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraných přepravních společností
Anotace:
Tato práce se zabývá vymezením pojmu komunikační strategie a jeho rolí v marketingu. Teoretická část práce popisuje nejprve marketing jako takový a všechny jeho fáze včetně komunikace. Dále jsou dopodrobna popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití. Praktická část popisuje dvě společnosti, kterými jsou DPD a XY a jejich komunikační strategii. Tyto dvě přepravní společnosti a jejich …víceAbstract:
This thesis deals with the definition of communication strategy and its role in marketing. The theoretical part describes marketing and related stages, including communication. It also describes all tools of communication in detail and their application. The practical part describes the communication strategy of two transport companies, DPD and XY. These companies and their communication strategy are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/5eeys9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZADÁKOVÁ, Kristýna. \textit{Komunikační strategie vybraných přepravních společností}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/5eeys9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Martina Kubíčková -
Digital Communication Strategy for Tassimo Brand
Alena Farková -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
Komunikační strategie vybrané firmy/instituce
Matyáš Vlk -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář