Kristýna Zadáková

Diplomová práce

Komunikační strategie vybraných přepravních společností

Anotace:
Tato práce se zabývá vymezením pojmu komunikační strategie a jeho rolí v marketingu. Teoretická část práce popisuje nejprve marketing jako takový a všechny jeho fáze včetně komunikace. Dále jsou dopodrobna popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití. Praktická část popisuje dvě společnosti, kterými jsou DPD a XY a jejich komunikační strategii. Tyto dvě přepravní společnosti a jejich …více
Abstract:
This thesis deals with the definition of communication strategy and its role in marketing. The theoretical part describes marketing and related stages, including communication. It also describes all tools of communication in detail and their application. The practical part describes the communication strategy of two transport companies, DPD and XY. These companies and their communication strategy are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/5eeys9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku