Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku – Anna HOLÁ
Anna HOLÁ
Diplomová práce
Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku
Creative thinking and bilingualism of primary school children
Anotace:
Diplomová práce byla realizována s cílem zjistit úroveň tvořivosti ve vazbě na dětský bilingvismus, a kde jedním z osvojených jazyků respondentů je český jazyk. Studie využívá kvantitativního přístupu, jako hlavní výzkumnou metodu studie využívá Urbanův figurální test tvořivého myšlení. Respondenty tvoří 26 bilingvních žáků žijící ve Velké Británii, ve věku od 6 - 11 let, přičemž jeden z jejich osvojených …víceAbstract:
The aim of this research was to find out level of creativity in relation to children´s bilingualism, and where Czech language is one of respondents´s use languages. The research uses a quantitative design. The research sample consists of 26 bilingual children aged 6 - 11 who live in Great Britain and Czech language is one of their languages as well. The equivalent control group consists of monolingual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Křeménková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁ, Anna. Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Outdoorové pohybové aktivity pro mladší školní věk v rámci skautského tábora
Kateřina DOLEJŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 5egib3 5egib3/2
28. 4. 2020