Implementing Learning Strategies into Military Language Courses – Bc. Zdenka Bushellova
Bc. Zdenka Bushellova
Diplomová práce
Implementing Learning Strategies into Military Language Courses
Implementing Learning Strategies into Military Language Courses
Anotace:
Moje diplomová práce se zabývá strategiemi učení cizímu jazyku a jejich zavedení do výuky ve vojenských kurzech. Práce se zaměřuje na otázku zdali výcvik a používání vhodných strategií v rámci kurzu má pozitivní vliv na vyučovací proces, a zda mohou studentům pomoci učit se snadněji a efektivněji. Teoretická část upozorňuje na důležité oblasti, které ovlivňují kvalitu výuky. Nejprve se zabývá tématem …víceAbstract:
My diploma thesis deals with language learning strategies and their implementation into military courses. It focuses at the question whether training and using suitable strategies within the course material have positive influence on learning process, and whether it can help the students learn more easily and effectively. The theoretical part emphasises the important areas that influence the quality …víceKeywords
language learning strategies communicative teaching communicative competence strategy training direct and indirect strategies adult learner instructional material. strategie učení cizímu jazyku komunikativní učení komunikativní kompetence výcvik strategií přímé a nepřímé strategie dospělý student učební materiál.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gbayf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Jana Přikrylová -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová -
Návyky a jejich důležitost při učení se cizímu jazyku
Matouš FERANEC -
Vztah výkonové motivace a používání strategií učení angličtině jako cizímu jazyku na základní škole
Andrea Němcová