Implementing Learning Strategies into Military Language Courses – Bc. Zdenka Bushellova
Bc. Zdenka Bushellova
Master's thesis
Implementing Learning Strategies into Military Language Courses
Implementing Learning Strategies into Military Language Courses
Abstract:
Moje diplomová práce se zabývá strategiemi učení cizímu jazyku a jejich zavedení do výuky ve vojenských kurzech. Práce se zaměřuje na otázku zdali výcvik a používání vhodných strategií v rámci kurzu má pozitivní vliv na vyučovací proces, a zda mohou studentům pomoci učit se snadněji a efektivněji. Teoretická část upozorňuje na důležité oblasti, které ovlivňují kvalitu výuky. Nejprve se zabývá tématem …moreAbstract:
My diploma thesis deals with language learning strategies and their implementation into military courses. It focuses at the question whether training and using suitable strategies within the course material have positive influence on learning process, and whether it can help the students learn more easily and effectively. The theoretical part emphasises the important areas that influence the quality …moreKeywords
language learning strategies communicative teaching communicative competence strategy training direct and indirect strategies adult learner instructional material. strategie učení cizímu jazyku komunikativní učení komunikativní kompetence výcvik strategií přímé a nepřímé strategie dospělý student učební materiál.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gbayf/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2011
- Supervisor: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Jana Přikrylová -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová -
Návyky a jejich důležitost při učení se cizímu jazyku
Matouš FERANEC -
Vztah výkonové motivace a používání strategií učení angličtině jako cizímu jazyku na základní škole
Andrea Němcová