Integrace internetového bankovnictví do CRM systému Salesforce – Jakub Mužík
Jakub Mužík
Bachelor's thesis
Integrace internetového bankovnictví do CRM systému Salesforce
Integration of an internet banking into the Salesforce CRM system
Abstract:
Teoretická část této bakalářské práce obsahuje popis nejdůležitějších pojmů pro tvorbu webových aplikací a také technologií používaných pro rozšíření jejich funkcionalit pomocí komunikace s externími systémy. Dále je zde proveden stručný popis technologie CRM a následně platformy Salesforce, která je na této technologii postavená.V praktické části této práce popisuji celý proces tvorby aplikace využívající …moreAbstract:
The theoretical part of this thesis contains a description of the most important concepts for creating web applications and technologies used to extend their functionalities through communication with external systems. Then there is a brief description of CRM technology and Salesforce platform itself, which is based on this technology.In the practical part of this thesis I describe the whole process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Brožek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUŽÍK, Jakub. \textit{Integrace internetového bankovnictví do CRM systému Salesforce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/5em5ib/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Systems Engineering
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF
Erik Capek -
Integrace dat a analýza použitelnosti CRM systému Salesforce v neziskovém prostředí
Dominik Brázdil -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights