Bc. Maria-Anna Omoscharka

Bachelor's thesis

Podpora prodeje lifestylového měsíčníku JOY

Sales promotion of the lifestyle periodical JOY
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku podpory prodeje lifestylového měsíčníku JOY. Cílem práce bylo navrhnout efektivní podporu prodeje pomocí analýzy konkurenčního prostředí, prodaného nákladu a segmentace cílových skupin čtenářů. V první kapitole se zabývá typologií měsíčníků na českém mediálním trhu. Druhá kapitola se soustředí na postavení časopisu JOY na vydavatelském trhu, na analýzu …more
Abstract:
This bachelor thesis concentrates on the issue of sales promotion of the lifestyle monthly periodical JOY. The purpose of this thesis was to propound an effective sales promotion by analyzing the competition background, copies sold and the target groups of readers. In the first chapter it deals with the typology of monthly periodicals on the Czech media market. The second chapter concentrates on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní