Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Bc. Veronika Příplatová
Bc. Veronika Příplatová
Bakalářská práce
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací potřeb, požadavků a očekávání zákazníků (dále jen PPO) a souvislostmi s řízením vztahů se zákazníky. Popisuje důležitost obou procesů jak pro velké, tak i pro malé podniky. Cílem první části je vytvoření metodiky pro zjišťování PPO zákazníků a pro řízení vztahů se zákazníky malých internetových obchodů, kde jsou podrobně rozebrány jednotlivé nástroje. Ve …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the identification of customer needs, requirements and expectations (hereinafter referred to as NRE) and expectations for customer relationship management. It describes the importance of both processes for large and small businesses. The goal of the first part is developing a methodology for identification of NRE customers and for managing customer relationships of small …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g2m7v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Hanna Iliieva -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Nhu Quynh Nguyenová -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Magdaléna Lesonická -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta