Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s. – Ing. Jitka SKOPALOVÁ
Ing. Jitka SKOPALOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.
Analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna, a. s.
Anotace:
Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení …víceAbstract:
The work was written on the theme analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna. At first the literary background research was completed from domain marketing with a view to marketing communication. The second the analysis of marketing communication Programme Student + in Česká spořitelna was done. In the end the investigation of questionnaire was made. On the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Zveřejnit od: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6398
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOPALOVÁ, Jitka. \textit{Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/5foidq/.
Jak správně citovat práci
SKOPALOVÁ, Jitka. Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský