Ing. Jitka SKOPALOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.

Analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna, a. s.
Anotace:
Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení …více
Abstract:
The work was written on the theme analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna. At first the literary background research was completed from domain marketing with a view to marketing communication. The second the analysis of marketing communication Programme Student + in Česká spořitelna was done. In the end the investigation of questionnaire was made. On the basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Zveřejnit od: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6398

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKOPALOVÁ, Jitka. Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České spořitelně, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.