Specifika komunikace s médii ve veřejné správě – Bc. Tomáš Mrázek
Bc. Tomáš Mrázek
Bakalářská práce
Specifika komunikace s médii ve veřejné správě
Specification of the media communication in the public administration
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji problematice oboru public relations jako významné komunikační činnosti, která formuje vztahy s veřejností. V teoretické části se zaměřuji na pravidla a zásady komunikace s veřejností ve veřejné správě. Na cíle, funkce a předmět akcí typu public affairs. V praktické části pak analyzuji vybrané mediální akce společnosti Technická správa komunikací hl. m. Prahy. Předkládám …víceAbstract:
The work is devoted to issues of public relations as an important communication activities that shapes public relations. The theoretical part focused on the rules and principles of communication with the public in public administration. The objectives, functions and events such as the subject of public affairs. The practical part will analyze the selected media event of Technical Administration of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/udx2e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: JUDr. Eva Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková