Tvorba marketingového mixu pro výrobek šetrný k životnímu prostředí – Bc. Klára Vosáhlová
Bc. Klára Vosáhlová
Bakalářská práce
Tvorba marketingového mixu pro výrobek šetrný k životnímu prostředí
Marketing mix for selected environmentally friendly product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro výrobek šetrný k životnímu prostředí. Marketingový mix a komunikační mix jsou využity pro návrh a doporučení marketingové strategie pro vybraný výrobek. V práci byly využity metody analýzy, komparace, deskripce a dotazování.Abstract:
The bachelor thesis deals with a marketing strategy for an environmentally friendly product. Marketing mix and communication mix are used to design and recommend a marketing strategy for the selected product. Methods of analysis, comparison, description and questioning have been used in the thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/lnvaw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Pop, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOSÁHLOVÁ, Klára. \textit{Tvorba marketingového mixu pro výrobek šetrný k životnímu prostředí}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/5gjlq0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Automatic Recognition of Mobile Phone Screenshots Content
Timotej Cirok -
Právní aspekty vybraných přestupků na úseku dopravy na pozemních komunikacích
Jan Nývlt -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Mobilná aplikácia na plánovanie osobných financií
Patrik Čangel -
Mobil je poselství: Význam média a jeho dopad na komunikaci v interpersonálních vztazích generace SMS
Zdeňka Vykoukalová -
Modul pro přístup ke cloud službám na mobilních zařízeních s Windows Phone
Luboš Sojka