Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Lenka Švejdová
Bc. Lenka Švejdová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Abstrakt Má bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky. Konkrétně se jedná o drogerie TETA a drogerie a parfumerie ROSSMANN, které sídlí v centru Českých Budějovic. Cílem této práce bylo analyzovat nákupní atmosféru a uplatnění merchandisingových zásad v drogerii TETA. Dílčím cílem je porovnat nákupní atmosféru a merchandising u konkurenční drogerie …viacAbstract:
Abstract This bachalor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere of selected business units, namely drugstore TETA and drugstore and perfumery ROSSMANN, both located in the centre of České Budějovice. The primary aim of this thesis is to analyze the shopping atmosphere and the application of merchandisingových principles in the drugstore TETA. The secondary aim is a comparison …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/amlr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2016
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVEJDOVÁ, Lenka. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5gl32m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nákupního prostředí v maloobchodě na nákupní rozhodování segmentu matky
Adéla Hýsková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Markéta Moteffová -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová