Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013} – Alena Myšková
Alena Myšková
Master's thesis
Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013}
Traffic sources in performance marketing
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřená na problematiku výkonnostního marketingu a roli zdrojů návštěvnosti v tomto konceptu. První část je věnovaná charakteristice vybraných zdrojů návštěvnosti, webové analytice a nástroji Google Analytics. Přístup nástroje k měření hodnot týkajících se zdrojů návštěvnosti je detailně rozepsán. Druhá část je orientovaná na zákazníka, jeho rozhodovací proces a přístup k využívání …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on performance marketing a the role of traffic sources. First part contains description of selected traffic sources, web analytics and Google Analytics. The approach of this tool to measurering of metrics related to traffic sources is given more detail. Second part is focused on customer, his buying cycle a the way he uses the information. Multichannel marketing and attribution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedúci: Jiří Sedláček
- Oponent: Klára Kunová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013}
Alena Myšková -
Marketing časopisu v multichannel prostředí.
Martin Kroupa -
Performance Marketing
Huy Nguyen -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Evaluation of Marketing Communication
Ravi Sharma -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém