Alena Myšková

Master's thesis

Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013}

Traffic sources in performance marketing
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na problematiku výkonnostního marketingu a roli zdrojů návštěvnosti v tomto konceptu. První část je věnovaná charakteristice vybraných zdrojů návštěvnosti, webové analytice a nástroji Google Analytics. Přístup nástroje k měření hodnot týkajících se zdrojů návštěvnosti je detailně rozepsán. Druhá část je orientovaná na zákazníka, jeho rozhodovací proces a přístup k využívání …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on performance marketing a the role of traffic sources. First part contains description of selected traffic sources, web analytics and Google Analytics. The approach of this tool to measurering of metrics related to traffic sources is given more detail. Second part is focused on customer, his buying cycle a the way he uses the information. Multichannel marketing and attribution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2014
  • Supervisor: Jiří Sedláček
  • Reader: Klára Kunová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39472