Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013} – Alena Myšková
Alena Myšková
Master's thesis
Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013}
Traffic sources in performance marketing
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na problematiku výkonnostního marketingu a roli zdrojů návštěvnosti v tomto konceptu. První část je věnovaná charakteristice vybraných zdrojů návštěvnosti, webové analytice a nástroji Google Analytics. Přístup nástroje k měření hodnot týkajících se zdrojů návštěvnosti je detailně rozepsán. Druhá část je orientovaná na zákazníka, jeho rozhodovací proces a přístup k využívání …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on performance marketing a the role of traffic sources. First part contains description of selected traffic sources, web analytics and Google Analytics. The approach of this tool to measurering of metrics related to traffic sources is given more detail. Second part is focused on customer, his buying cycle a the way he uses the information. Multichannel marketing and attribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39472
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2014
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Klára Kunová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MYŠKOVÁ, Alena. \textit{Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu $\{$posunuto odevzdání na prosinec 2013$\}$}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/5gtf96/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013}
Alena Myšková -
Marketing časopisu v multichannel prostředí.
Martin Kroupa -
Zdroje návštěvnosti ve výkonnostním marketingu {posunuto odevzdání na prosinec 2013}
Alena Myšková -
Performance Marketing
Huy Nguyen -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani